ח"כ בקואליציה על הירי מעזה: "אין לי כוונה לשתוק"

אסתי פלד No Comments on ח"כ בקואליציה על הירי מעזה: "אין לי כוונה לשתוק"

ח"כ אלמוג כהן מתייחס בתקיפות לירי מעזה: "התגובה צריכה להיות פגיעה במתקנים לייצור רקטות, מתקנים חיוניים של החמאס וחיסולים ממוקדים בכל הכוח. מדיניות ההכלה לא עובדת. אין מדינה בעולם שירו עליה וינסו לרצוח את ילדיה והיא לא תגיב. אין תירוצים"

צילום: תומר נויברג/פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית), שוחח הערב (שלישי) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית וקרא לממשלה להחזיר את מדיניות החיסולים ברצועה.

"אני חי כאן. אנחנו מגדלים כאן דור של ילדים פוסט-טראומטיים בגלל ארגון טרור קיקיוני שאפשר לפרק בתוך יומיים שלושה. הם רוצים לרצוח את ילידנו. על זה אין לי כוונה לשתוק", אמר כהן בתקיפות, אך יחד עם זאת הוסיף: "אינני חבר קבינט או שר בממשלה".

לדבריו "התגובה צריכה להיות ללכת בכל הכוח לפגיעה במתקנים לייצור רקטות, מתקנים חיוניים של החמאס וחיסולים ממוקדים בכל הכוח. המדיניות של ההכלה לא עובדת. אין מדינה בעולם שירו עליה וינסו לרצוח את ילדיה והיא לא תגיב. התגובה צריכה להיות קשה וכואבת. אין תירוצים".

על המדיניות הביטחונית ביו"ש, אמר כהן: "ביו"ש עושים עבודה מצוינת. צריך כמובן להיות יותר אגרסיביים במחסומים. אבל ההשוואה של יו"ש לעזה איננה נכונה. כי ביוש יש לנו יכולת להכנס קרקעית וזה נעשה כל לילה. עזה זה ארגון טרור ששולט על אוכלוסייה גדולה שברובה רוצה שקט והם קובעים את הטון".

עוד אמר: "מי ששלח אותנו לכנסת אלה לא מעט מאותם אנשים שחיים פה בנגב. אנשים רוצים שקט. אני דורש תגובה מוחצת וסומך על ראש הממשלה ושר הביטחון שידעו להביא את המענה".



0 תגובות